expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

suka blog ini?

Thursday 11 July 2013

OSTEMATRIX MELINDUNGI TULANG KITA

OsteMatrix menyediakan nutrisi penting serta unik yang mana ia melebihi fungsi kalsium dalam membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat, serta membantu untuk mengurangkan masalah osteoporosis.


 
satu tablet OsteMatrix bersamaan dengan satu gelas susu dan 80 biji badam.

OsteMatrix membantu membekalkan kalsium yang mencukupi untuk mengelakkan sakit belakang atau osteoporosis dan menjaga tulang serta gigi anda apabila anda meningkat usia.


OsteMatrix - Manfaatnya :


-Menguatkan tulang - Kalsium menghalang Osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa) , kuku rapuh, eczema, konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan meransang darah untuk memekat.

-Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas

-Meringankan stress - ia mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar.Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

-Memperbaiki masalah haid -meringankan sakit semasa haid dan membantu membuang air kecil.

-Pengalkalian tubuh - Kalsium adalah mineral alkali, dan ianya berkesan memastikan imbangan PH tubuh.Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua. Kalsium membantu sel menyerap nutrien dan meransang detoksifikasi.

-Memperbaiki hiperraktiviti perut dan sakit gastrik.

-Membekalkan vitamin D - Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit perioadontal.

-Magnesium - Menggalakkan komposisi tulang dan rawan.Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga.

-Zinc, boron, manganes, kuprum - Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, memperbaiki tulang dan rawan dan mengahalang artritis.


untuk pertanyaan,konsultasi & pesanan boleh hubungi 









No comments:

Post a Comment