expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

suka blog ini?

Thursday 11 July 2013

OMEGA GUARD MELINDUNGI JANTUNG ANDA

Penyakit Jantung menjadi salah satu punca utama kematian di dunia.Sayangilah jantung anda dengan senaman yang teratur, pengurusan emosi yang bijak, diet rendah lemak dan kolestrol.Oleh itu memahami dengan keadaan ini Omega Guard dari Shaklee ini membantu untuk mengurangkan risiko penyakit jantung dengan pengambilan berterusan.
 

 


 
membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam kebanyakkan jenis ikan.
 
 Omega Guard membantu mengurangkan risiko penyakit jantung 
-satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad. Pengambilan asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA dikatakan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.Tambahan lagi omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.
Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain.EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak.
 
JADI...APA TUNGGU LAGI...KESIHATAN UNTUK JANTUNG ANDA.... 

 
 






untuk pertanyaan,konsultasi & pesanan boleh hubungi 

No comments:

Post a Comment