expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

suka blog ini?

Sunday 23 June 2013

SET SUPLEMEN DI BULAN PUASA

UNTUK MENAMBAHKAN TENAGA & KEKAL CERGAS SEPANJANG HARI WALAUPUN BERPUASA!!!!



Saya memang sangat sukakan set Mighty Gem ni. Bukan sahaja berkhasiat, maknanya walau berpuasa anda tidaklah letih lesu macam tak makan setahun kan. Dan juga tidaklah kulit jadi kering dah macam tak cukup vitamin kan. Puasa pun sangat enjoy bila badan sentiasa cergas dan bertenaga.

Energizing Soy Protein - Yang ni ada dalam set ini di mana ia adalah sumber protein tinggi yang membuatkan kekenyangan lebih lama. Bancuh waktu sahur dan anda akan dapat rasa kenyang yang lebih lama, maknanya perut tu boleh tahan takdelah belum tengahari dah berbunyi:)

Mealshake - sumber multivitamin terbaik. Bila berpuasa dengan tidak makan seharian, kita boleh bekalkan badan kita dengan nutrien yang terbaik. Inilah rakan baik anda semasa berpuasa, nak makan vitamin lain tak boleh kan waktu siang, jadi inilah pelengkapnya.

Performance Drinks: minuman ala-ala isotonik tapi ianya tidak mengandungi gas. Sangat sesuai untuk mengelakkan hidrasi kulit. Ia boleh seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, jadi badan taklah terkejut dengan kehilangan air mendadak.  Dengan itu kita tidaklah rasa mudah dahaga atau rasa badan terlalu dehidrat. Cubalah memang anda akan akuinya.


UNTUK PERTANYAAN & ORDER BOLEH HUBUNGI : 
SHAKLEE ID : 964123
sms/whatsapp : 0125305977 
Email : mala_ihsan@yahoo.com 
fb : https://www.facebook.com/normala.othman.98
fb page : https://www.facebook.com/SecretForHealthy?ref=hl
fb page : https://www.facebook.com/SafiyyaBoutiqueFashion?ref=br_rs  

No comments:

Post a Comment